czwartek, czerwca 4

...


Hej: Dzisiaj opowiem o moim dniu, wkleję naszą klasową fotkę z 1 klasy i krótką prezentację multimedialną (a co do prezentacji właśnie znalazłam super program do ich robienia i zrobiłam krótką prezentację o sobie) Więc tak: wstałam około 9,00 bo mieliśmy na 11,15 do szkoły, ubrałam się spakowałam i oglądałam film, no a potem poszłam do sgl. Jak już doszłam, to był tylko Dawid (Chyba), pierwsza lekcja to religia, fajnie było potem J.polski, uzupełnialiśmy ćwiczenia, i takie tam (ale o tym wiecie), na drugiej był sprawdzian dostałam 6 , potem poslziśmy do domu (nareszciee), i potem takie tam robiłam niechce mi się opisywać.Wię tak teraz wkleję zdjęcie z pierwszej klasy (u góry). i prezentacja multimedialna:





Zrobię taką prezentację z projektu i też wkleję...
Pozdrowienia dla klasy i Pani Ewy !

1 komentarz:

  1. Karolinko, pozwoliłam sobie na publikację tego posta, bo zdjęcie, które dołączyłaś jest niesamowite .... :):):):). Co z tą prezentacją multi ????? Opowiesz mi koniecznie we wtorek. Pozdrawiam Cię również !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.