piątek, października 16

KIEDY MIELIŚMY KILKA LAT ....

Karolinko, zdjęciem z II klasy zainspirowałaś mnie i wpadłam na pomysł, którym chcę się z Wami podzielić. Każdy, kto ma ochotę może umieścić ze swojego dzieciństwa oprawić je w komentarz. Ja będę pierwsza ;) i zapraszam wszystkich chętnych do snucia swoich opowieści.


Rok 1976. Tutaj mam ok 6 mies. Zdjęcie zostało zrobione w rodzinnym domu mojego taty, w Kosowie Lackim, na Podlasiu. Leżę na łóżku mojego dziadka Pawła, który namiętnie nasłuchiwał programów nadawanych przez Radio Wolna Europa z radia widocznego na szafce w tle.

A tutaj wakacje u dziadków na Podlasiu. Stoję w kuchni i pokazuję wszystkim jaka jestem duża.
Rok 1979.



Zdjęcie zrobione w Wielkich Drogach, na boisku szkolnym. Myślę, że tutaj mam ok. 5 lat.


Moja Pierwsza Komunia. Rok 1982, Kościół Parafialny w Paszkówce. Miałam piękne, długie, kręcone włosy, które dodatkowo zostały ufryzowane lokówką przez moją mamę.

Tak sobie myślę, że na tym zdjęciu mam tyle lat, co Wy teraz. Zdjęcie zostało zrobione w lipcu 1987 roku. Byłam wtedy na wakacjach pod namiotami z rodzicami i bratem w miejscowości Panki.


5 komentarzy:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.