piątek, listopada 27

po co temat i tak będzie wesoło xD

hmy.. jakie by tu bzdury napisać ... Już wiem. Więc tak chciałbym podzielić się z wami,informacjami z mojego dnia o to i one:
Więc wstałem o 9:00 nie słychana pobudka babci przemeblowanie sypialni (babci i dziadka) babcia tak pukała młotkiem tak że nawet wujka z dołu obudziła xD. No i jak się już obudziłem to raczej z powrotem zasnąć nie mogłem z 2 powodów 1.Babcia i młotek:D 2.zaraz szkoła :D. No i potem przed wyjściem do szkoły wypiłem ACTIMELKA!!!(ważne), i jeszcze babcia mi mówiła jaki mam być w szkole no i dałem buziaczka babci i poszedłem do szkoły. Kiedy szedłem pot kapliczkę spotkałem kota.pieska i ptaszki :P. Kiedy dodarłem do celu (kapliczka) pierwsze co zobaczyłem do Panią Ewe no to podszedłem i powiedziałem "Dzień dobry" i jeszcze coś tam Kuba Szczurek do mnie gadał itp. W szkole było super na Matematyce: byłem super na J.ang:mniej więcej.
No to teraz nadszedł czas na FINAŁ! Pozdrawiam całą klasę
Zwłaszcza Panią Ewe
Ps. PISZCIE JAKIEŚ POSTY LUBIĘ CZYTAĆ WASZE POSTY KLASA NO!!!

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię czytać Dawid Twoje posty. Cieszę się, że piszesz i zachęcasz do tego innych.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.