piątek, stycznia 22

Zimnooo ;D

Hej! Jak tam ferie wam mijają ? ;) Ja też napisze o moim dniu ;))).

No więc tak. Wstałam tak około 8:30. Zjadłam śniadanie i takie tam .;D. Później pojechałam do fryzjera obciąć grzywę ;D, gdy wróciłam poszłam na podwórko. Tam szalałam ile się dało, robiłam aniołki, próbowałam lepić bałwana (nie udało się ;D), grałam nawet z kuzynem w piłkę w największym śniegu ;). Gram nam trochę nie szła więc wyciągnęliśmy jabłka i zaczęliśmy zjeżdżać z górki. Gdy tak zjeżdżaliśmy tacy kolesie, którzy pracują koło szkoły gapili się na nas co chwila i mieli niezły polew ;D. Straszniee wkurzające... . Później przyszłam do domu i oglądałam tv. Teraz siedze sobie i pisze tego posta. Zaraz zabieram się do robienia "papilotów" , żeby zakręcić sobie włosy.

Aaaaa i jeszcze ikonki. Zrobiłam je całkowicie własnoręcznie ;). Zdjęcia robiłam koło domu.



Pozdrowienia dla całej klasy i p. Ewy ;**.


1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.