piątek, stycznia 16

Oceniliśmy zachowanie.

Oceniliście niedawno swoje zachowanie, a także zachowanie kolegów i koleżanek w klasie. Przypomnieliście sobie wspólnie jaka skala ocen jest stosowana i jakie są wymagania na poszczególne oceny.
Zadanie nie należało do łatwych, widać to było po Waszych minach, a także skrajnie różnych ocenach, które proponowaliście. Wasza samoocena, a także propozycje ocen dla pozostałych osób w klasie pomogą mi w wystawieniu śródrocznych ocen zachowania. Dziękuję !


Bardzo proszę, żeby każde z Was zamieściło pod tym postem swój komentarz, a w nim swoje refleksje na dwa tematy:
1. Samoocena - łatwo czy trudno oceniało mi się swoje zachowanie i dlaczego ?
2. Czy można być obiektywnym gdy ocenia się innych ?
Opiszcie każdy z tematów w ok. 5 zdaniach.
Termin: do 31 stycznia
Proszę, żebyście podpisali komentarze swoimi imionami

54 komentarze:

  1. 1.Mi było łatwo ocenić moje zachowanie ,ponieważ ja nie oceniałem go.Ale gdybym miał oceniać to nie miał bym trudności z oceną.To oczywiste ,że chyba jak każdy chciałbym ocenić się jak najwyżej. To tyle w tym temacie
    CDN
    Filip

    OdpowiedzUsuń
  2. Filip, dziękuję za Twój głos w dyskusji.
    Czekam na obiecany ciąg dalszy.
    Pani Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.moje zachowanie było by łatwo ocenić.
    Ponieważ jestem czasami grzeczny a czasami nie.
    Więc ja nie mam trudności go oceniać.
    I chciałbym zmienić moje złe zachowanie na dobre.
    Na rasie do tyle pani Ewo napisze 2 ale do potem.:) Dawid

    OdpowiedzUsuń
  4. 2.Czasami można być,obiektywnym gdy się kogoś ocenia.Ale nie zawsze, wydaje mi się że być może nie trzeba dużo krytykować.(być obiektywnym)
    Tylko tyle mogę wymyślić. Nie jest tego dużo ale się zdarłem. :P DAWID

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Tak dziwnie oceniać swoje zachowanie. Nie wiadomo co sobie dać i czy to nie za dużo. Filip napisał że "każdy chciałby ocenić się jak najwyżej" ja sądzę że nie . Każdy daje ocenę taką na jaką sam uważa dla Siebie.
    2. Myślę że tak, ponieważ ocenia się osobę tak jak się ją widzi. Czyli gdy jest koleżeńska to widać i dlatego ocenia ją się za całokształt. Tu nie chodzi o to że tego lubię tego nie i dlatego dam mu niższą bo jej/jego nie lubię. To tyle Klaudia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój adres fajfer11@gmail.com
    W poprzednim odcinku Filip napisał:1.Mi było łatwo ocenić moje zachowanie ,ponieważ ja nie oceniałem go.Ale gdybym miał oceniać to nie miał bym trudności z oceną.To oczywiste ,że chyba jak każdy chciałbym ocenić się jak najwyżej. To tyle w tym temacie
    CDN


    Ciąg dalszy już nastąpił
    2.Uważam że moja poprzedniczka ma racje.Moja odpowiedź brzmi tak to nie ważne czy lubię kogoś czy nie.Trzeba być sprawiedliwy

    Moge juz pisac postyxD

    OdpowiedzUsuń
  7. Filip, Klaudia, Dawid z ciekawością czytam Wasze posty. Macie rację: cała sztuka polega na sprawiedliwym = obiektywnym wyważeniu oceny. Cieszę się, jeśli oceniając innych kierowaliście się zasadą przytoczoną przez Klaudię.

    ps.
    1. Filip, zaproszenie zostanie niedługo wysłane do Ciebie.


    Pani Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy dostane zaproszenie pani Ewo ????:)

    OdpowiedzUsuń
  10. truskawka ty jesteś Karo nie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się coś spytać o szkole

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. e mail DAwida joobey12@gmail.com
    !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawid, zaproszenie zostało wysłane.
    Klaudia, czekam na Twój adres na g.mail.

    OdpowiedzUsuń
  17. Klaudia mam nadzieje że dasz foty z Bochni na bloga.Dobranoc wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawix śmiecisz na forum byś już zebrał z 3 warny robisz nie potrzebny spam

    OdpowiedzUsuń
  19. mój adres e-mail na google truskawkowa3@gmail.com Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Nie łatwo jest oceniać samego siebie. Tak dziwnie:). Chociaż każdy najlepiej zna samego siebie, więc nie powinno być z tym problemu. A jednak to nie jest łatwe.
    2.Oczywiście że można być obiektywnym. Ocenia się osoby po tym co robią, mówią itd. Trzeba oceniać sprawiedliwie. Nie można oceniać za to że sie kogoś lubi.

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  21. mój e-mail Agnese56@gmail.com Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. Agnieszka, dziękuję za głos w dyskusji, zaproszenie wysłane !

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Moim zdaniem nie łatwo jest ocenić swoje zachowanie,ponieważ niektórzy niewiedzą jak zachowują się w stosunku do innych.
    2.Można być obiektywnym.Nie daje się np.oceny wz komuś kto źle się zachowuje na lekcjach.
    Nie można oceniać nikogo zato że się go lubi.
    Mój e-mail karolina3471@gmail.com
    Karolina:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Karolinko, dziękuję za wyważony komentarz.
    Zaproszenie zostało wysłane.
    Pozdrawiam,

    Pani Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  25. 1moim zdaniem nie było łatwo ocenić swojego zachowania dlatego że czasem nie panuje nad sobą.
    2.myślę że można być obiektywnym kiedy ocenia się sprawiedliwie.;) wojtek

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Łatwo mi było oceniać swoje zachowanie, ponieważ niemiałam wątpliwości co do niego. Oceniłam się tak jak uważałam za słusznie.

    2.Według mnie można oceniać innych obiektywnie.
    Okazało się to trudne. Gdy oceniałam osoby których nie lubię zastanawiałam się czy nie ocenić je niżej. Jednak starałam się oceniać wszystkich obiektywnie.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  27. mój e-mail kropeczka29@gmail.com
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  28. mój adres e-mail Wcierzak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Moim zdaniem ocenić siebie było łatwo bo starałam się być miłą dla wszystkich:)
    2.Myślę że oceniać innych obiektywnie jest łatwo (przynajmniej mi) poniewarz niepatrzę na to czy kogoś lubię czy nie ;D
    Gabi:]

    OdpowiedzUsuń
  30. gabrielaf91@gmail.com
    gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Moim zdaniem Latwo było siebie ocenić poniewarz byłam dla wszystkich miła :)


    2.Myślę rze oceniłam wszystkich obiektywnie.
    Mi było łatwo niewiem jak dlainych nie patrzyła czy kogoś lubie czy nie lubię:))


    Paulina:}

    OdpowiedzUsuń
  33. muj e-mail to paulina2876@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wojtek, Iza, Paulina, dziękuję za komentarze.

    Iza myślę, że napisałaś o czymś bardzo ważnym: czasem mimo woli patrzymy na osoby, które lubimy z większą dozą tolerancji, a dla osób, które darzymy mniejszą sympatią, mamy tendencję być surowi. Dziękuję Ci za to osobiste spostrzeżenie !

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaproszenia wysłane.

    Nie byłabym sobą gdybym nie napisała: zwracajcie uwagę na błędy ortograficzne !

    OdpowiedzUsuń
  36. 1.Dla mnie tylko trochę było trudno oceni swoje zachowanie. Ja go akurat nie oceniałam. Różnie się zachowuje na lekcjach i na przerwach.
    2.Moim zdaniem można być obiektywnym gdy ocenia się innych. W tym zadaniu zgadzam się z odpowiedzią Klaudii.
    PS-Przepraszam Pani Ewo, że tak późno.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lepiej późno niż wcale, Kasiu ;)
    Dziękuję za komentarz i zapraszam Cię do jak najczęstszych wpisów na naszym klasowym blogu.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.