wtorek, lutego 3

Cześć jak wiecie pisze na tym blogu pierwszy raz i za bardzo niewiem co napisać to może napisze o moim dniu.Rano wstałam o 06:40 i się spakowałam później zjadłam śniadanie a następnie poszłam się umyć.Około 07:40 poszłam do szkoły w szkole było fajnie ponieważ pojechalisimy do gimnazjum w skawinie nr5 a tam się odbywało przedstawienie Czerwonego kapturka w nowoczesnej wersji po angielsku.Było super później zadawali pytania i chłopacy się zgłaszali ponieważ chcieli wygrać słodycze. Wróciwszy do szkoły od razu mieliśmy próbe na poświęcenie Sztandaru . Po próbie mieliśmy jeszcze jedną lekcje z panią Kasią jak wróciłam do domu poszłam odrabiać lekcje później oglądałam film i poszłam do sklepu. Ok. godziny 22:00 poszłam spać. papa:)

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.