wtorek, stycznia 26

Cześć;)

Siemanko ;D A więc dzisiaj opowiem o moim dniu;
Po tym jak wstałam natychmiast chwyciłam za książke, aby ja dokończyc :D W końcu nareszcie skończyłam, i mam tydzien na drugą :D Potem pisałam sms-ki do różnych osóbek ;* i pisałam na gg, grałam w ZI i chodziłam po necie. Potem poszłam po Pauline, kupiłysmy 2 bristole i podążałyśmy szybkim krokiem do Karoliny :D U Karoliny najpierw robiłyśmy plakat na gazetkę, w między czasie robiłyśmy fotki, słuchałyśmy muzyki, tańczyłysmy, gadalismy o chłopakach i Karoliny wielbicielach, którzy nie trafnie ja budzą nad ranem xD Achhh ten Jaś xD. Potem jeszcze dziewczyny kończyły plakat a ja pisalam coś do mojej nowej gazetki ale tylko dla wtajemniczonych :D Potem przyszła Ewelina, która potrafi rozmieszyc aż do śmierci xD Teledysk świetny! :D Następnie Musiałyśmy z Paula iść, Karola i Ewela nas oczywiście odprowadzały, podczas gdy Paulina poszła ja zostałam jeszcze chwile na drodze z nimi, i no niestety musiałam uciekac przed Eweliną która chciała zabrac mi torebke xD Po przyjściu do domu posiedziałam troche z Tomusiem, kuzynka i moją siostrą. Potem zabrałam sie za poprawianie i dokończanie mojej gazetki, którą mozecie juz zobaczyc ;D (tylko wtajemniczeni) Najbardziej podoba mi sie kącik nastolatka xD no i jeszcze wywiad z kimś ale to juz nie ważne... :P

Pzdr dla klasy i pani Ewy :* :)

P.S. Nie zapomnijcie o spotkaniu klasowym! czwartek godz 15.00!

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.