wtorek, stycznia 26

Wizyta Kasijj ;D

Hej! Więc ta notka miała być wczoraj, ale nie zdąrzyłam. Opiszę może najpierw wczorajszy dzień:

Wstałam około 9:00, zjadłam śniadanie itp. Następnie ogłądałam tv i sprzątałaam, bo miała przyjść Kasia. Tak czekałam i czekałam. W końcu zadzwoniłam do niej. Miała przyjść dopiero o 14:30 więc miałam dużo czasu. Poszłam oglądać tv ;D. W końcu nie było juz co oglądać i postanowiłam, że pójdę na podwórko. Poszłam...;D
Pojeździłam trochę na jabłku i przyszłam do domu. Musiałam się przebrać, bo byłąm cała mokra. Wreszcie wyszłam z domu i poszłam po Kasie. Spotkałyśmy się na moście. Postanowiłyśmy, że pójdziemy do morka po czekoladę, żeby później zrobić ją na gorąco. Gdy już byłyśmy koło mojego domu odechciało nam się iść do sklepu. Poszłyśmy do mnie. Tam trochę pogadałyśmy i takie tam ;D. Znudziło nam się więc poszłyśmy zjeżdżać na sankach.. ubaw miałyśmy niezły .. ;D . Jak przyszłyśmy podgrzałyśmy sobie zupę i zajadałyśmy. Poźniej piłyśmy jeszcze kakao ;D;p.  W końcu niemiałyśmy już co robić i zaczęłyśmy robić sobie foty, tańczyć i ćwiczyć Fitness ;d. Przy robieniu zdjęć cały czas śmiałyśmy się i niedało się zabardzo robić ;d Dlatego na nk jest tylko 5 zdjęć. Niestety niedługo potem Kasia musiała iść do domu. Wymyśliłam, że mój tata ją zawiezie, a ja przy okazji się przejadę...

Dłłłługie mi to wyszło ;) i szczegółowe...


Dzisiejszy dzień był raczej nudny... więc nie będę go opisywać! ;))) .


Nie mogę już się doczekać czwartkowego spotkania u pani ... tylko szkoda , że kończą się powoli ferie ;///
no ale cóż... ;)

Pozdrowienia dla całeeeej;d klasy i p. Ewy ;** ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.