sobota, stycznia 24

Hej:)

Hej:) Jestem Agnieszka dla niewiedzących :)
Nigdy się nie umiem witać na blogach ;D
Może opowiem coś o sobie:) ;

mam na imię Agnieszka.
Na moim [prywatnym] blogu jestem Yotką_3 a tutaj Agnese65 ;)
Lubie dyskoteki, moich przyjaciół, tworzyć grafikę, pisać bloga, pisać na gg, pisać opowiadania i wierszyki xD ale ostatnio nie mam veny wierszykowej ;D
Nie lubię się uczyć ;D

Kontakt ze mną
E-mail : Agus1997@interia.pl & fille65@buziaczek.pl

tak krótko ;) Postaram się pisać na blogu jak najczęściej;]

No to może opisze mój dzień

Dziś wstałam o 7.00 i pojechałam do Skawiny do weterynarza z psem
Jak przyjechałam to czas spędziłam na robieniu szablonu na mojego bloga.
No i tak dokładnie nie chce mi się opisywać...
Przed chwilą odebrałam pocztę i dołączyłam do ekipy ;D
No i tyle :) pzdr dla wszystkich ;**

3 komentarze:

  1. Agnieszko witaj !
    W szkole zobaczymy się dopiero we czwartek - życzę Ci udanego wyjazdu do Bochni. Mam nadzieję, że udało Ci się nadrobić szkolne zaległości :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj foty z Bochni na bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawid, o tej porze dzieci już śpią, a w ostateczności czytają książki w łóżku.
    Marsz do spania !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.