sobota, stycznia 24

Witam ;]

Witam . Znacie mnie z mojego prywatnego blog :) . Postaram się pisać codziennie. W poniedziałek jadę z Moimi :* do Bohni . Będzie super :). Hmm... co tu napisać?? Może napisze coś o sobie dla "niewiedzących":). Więc tak:
Mam na imię Klaudia mam 12lat.
Lubie spotykać się z przyjaciółkami,wygłupiać sie xD ,tworzyć grafikę, gadać na gg :).Nie lubie się uczyć i czytać książek xD Moja ksywa bloggowa to Truskawkowa_3 na moim prywatrym blogu a na tym Klaudia :) 

Kontakt:
Ashley125@op.pl
11690805- Pisz!

To tak wstępnie :). Opisze może mój dzień.
Dzisiaj była premira Cheetah girls Jeden świat na Diney Channel . Oglądałam. Był super. Póżniej sprzątałam. Czytałam nowy Fun Club itp. Teraz siedze i piszę z Dawidem :) xD. Dobra nie chce mi się już więcej pisać :0. Napisze we wtorek . Opisze wrażenia z Bohni i może zrobie foty? Pomyślę jeszcze jak dam foty to to będą foty z Nimi :*. Pa:* . Pozdro dla całej klasy i Pani Ewy :).

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia, bardzo proszę o zbieranie materiałów w trakcie pobytu w Bochni (notatki, refleksje) i zdjęcia !
    I jeszcze jedno: podpisuj się proszę pod swoimi postami imieniem. To jedna z zasad, którą wyznaczyłam na samym początku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, również Cię serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. EEE mam cię oglądasz bajki hehe nie no nic ja też w ostateczności oglądam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.