sobota, stycznia 24

Spacer do Paszkówki

Do było w wczoraj 23-01-09 na w-FIZ mieliśmy marszobieg, do Paszkówki jak zwykle ja, Filip i Wojtek krzyczeliśmy nie idziemy na marszobieg! no ale i tak poszliśmy.Bo drodze zacząłem flirtować z Kasiną potem zaś z Izą.Potem już wracaliśmy byliśmy wtedy między takim domem i dam Filip zaczął mnie bić(cały Filip).Kiedy zaś schodziliśmy z góry do Filip też mnie bił(akurat do ja zacząłem).Potem poszliśmy do Morka niektórzy coś kupili a niektórzy nie.Ja kupiłem pepsi(w puszcze) Filip kupił oranżadę(którą potem zostawił koło sklepu (pan mu kazał).A jeszcze kiedy Ja i Filip byliśmy w sklepie przechodził Wantuch kiedy przeszedł koło pana pan(od W-FIZ) założył kaptur(pewnie chciał zaszpanować :P).No i potem do szkoły i wszyscy poszli do domu.Tylko ja i Filip poszliśmy do sklepu on po swój ukochany popcorn ja też kupiłem tylko musiałem dopłacić 10gr;(.No i potem poszedłem do domciu i mijałem krótko popcorn bo mi babcia zjadła.

5 komentarzy:

  1. Bo drodze zacząłem flirtować z Kasiną potem zaś z Izą. Hahaha się wię sposób na podryw xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawid, na drugi raz kup i Babci paczkę popcornu.
    A swoją drogą, może zamiast popcornu banan ? jabłko ? jogurcik ? Dobrze robią na masę mięśniową, szczególnie banany.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.